Hány nap van karácsonyig?

nap
óra
perc
másodperc

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Igen. Ha nem tud választani termékeink közül, vagy nem tudja eldönteni, hogy az adott kampányt milyen reklámajándék támogatná a leghasznosabban, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére a legmegfelelőbb termék kiválasztásában.

Ajánlatkérését elküldheti e-mailben vagy faxon. Kérjük, adja meg a kiválasztott termék kódszámát, mennyiségét. Ha szeretné emblémáztatni, akkor a logót is küldje el, illetve az erre vonatkozó elképzelését. Ha van konkrét időpont, amikorra szeretné a terméket megkapni, azt is adja meg. Munkatársunk 24 órán belül válaszolni fog Önnek.

Megrendelését e-mailben vagy faxon küldheti el hozzánk.

Megrendelését minden esetben írásban igazoljuk vissza.

Optimális rendelési értéket határoztunk meg. Ennek értéke nettó 50.000 Ft. Ez alatt 5000 Ft-os kezelési költséget számolunk fel.

Ahhoz, hogy ki tudja választani az Önnek megfelelő terméket, szüksége lehet termékmintára. A mintát kapcsolattartójától kell kérnie és futárszolgálatunkon keresztül kapja meg.

A mintadarabokat legkésőbb 15 napon belül kérjük visszajuttatni. Ellenkező esetben kénytelenek vagyunk Önnek kiszámlázni.

Kérésére az Ön által kiválasztott termékből motoros futárszolgálatunk igénybe vételével mintát biztosítunk.
Ennek költségéről munkatársunk tájékoztatja Önt.

A legtöbb termék valamilyen technológiával emblémázható
Bővebb információt az általunk alkalmazott eljárásokról itt talál. – GRAFIKAI ELŐKÉSZÍTÉS, TAMPONNYOMÁS, SZITANYOMÁS, TRANSZFERNYOMÁS, GÉPI HÍMZÉS, GRAVÍROZÁS – LÉZERGRAVÍROZÁS, DOMBORNYOMÁS, BÖGRE EMBLÉMÁZÁS, GYANTÁS MATRICA

Munkatársaink készséggel segítenek Önnek a termékhez legjobban illő emblémázási eljárás kiválasztásában.

Igen, amennyiben Ön kéri, úgy a sorozatgyártás megkezdése előtt egy emblémázott termékmintát juttatunk el Önhöz. A rendelt termék mennyiségétől, értékétől függően a mintakészítésnek lehetnek költségei. Amennyiben ezt az igényét előre jelzi, munkatársunk már az ajánlatkéréskor meg tudja adni az erre vonatkozó esetleges költségeket.

Amennyiben az áru átvételekor vagy rendeltetésszerű használat során hibát észlel, kérem, forduljon kapcsolattartójához.
A hibás áruval együtt a vásárlás tényét igazoló számlát és szállítólevelet (illetve jegyzőkönyvet) is el kell juttatnia cégünkhöz.
Számlázással kapcsolatos reklamációjával forduljon pénzügyi osztályunkhoz a matrai.mariann@gift-house.hu címen vagy hívja kapcsolattartóját.

Megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhat:
– 100.000 Ft alatti rendelés esetén készpénz fizetés, előreutalás vagy postai utánvét
– 100.000 Ft feletti megrendelés esetén 8 napos átutalás

Igen. Katalógusigényét e-mailben küldheti el az matrai.mariann@gift-house.hu címre. A katalógusokat postai úton juttatjuk el Önhöz. Ehhez az alábbi adatokra van szükségünk:
Cégnév
Kapcsolattartó neve, telefonszáma, e-mail címe
Postacím irányítószámmal

Honlapunkon a klasszikus katalógustermékeket találja meg, a Termékek/Egyedi termékek menüpont alatt pedig az általunk gyártott kreatív reklámajándék tárgyakból talál ízelítőt. Ha nem talál megfelelő terméket, hívjon minket vagy küldje el kérést
e-mailben az info@trendpromotion.hu címre.

A termékek beérkezése, emblémázása után az áru átvétele történhet:
– vevői szállítás
– postai úton
– kiszállítással
Ha a vásárlás értéke meghaladja a nettó 200.000 Ft-ot, úgy az árut Budapest területén ingyenesen szállítjuk ki a megadott szállítási címre. Egyéb esetben 2500 Ft + áfa díj ellenében gondoskodunk az áru kiszállításáról. Vidékre történő szállítás esetén egyedi árajánlatot adunk.