GYIK- Gyakran ismételt kérdések

1. Kaphatok-e segítséget az ajándéktárgyak kiválasztásában?
Igen. Ha nem tud választani termékeink közül, vagy nem tudja eldönteni, hogy az adott kampányt milyen reklámajándék támogatná a leghasznosabban, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére a legmegfelelőbb termék kiválasztásában.

2. Hogyan kérhetek Önöktől árajánlatot?
Ajánlatkérését elküldheti e-mailben vagy faxon. Kérjük, adja meg a kiválasztott termék kódszámát, mennyiségét. Ha szeretné emblémáztatni, akkor a logót is küldje el, illetve az erre vonatkozó elképzelését. Ha van konkrét időpont, amikorra szeretné a terméket megkapni, azt is adja meg. Munkatársunk 24 órán belül válaszolni fog Önnek.

3. Hogyan adhatom le megrendelésemet?
Megrendelését e-mailben vagy faxon küldheti el hozzánk.

4. Kapok-e visszaigazolást a megrendelésemről?
Megrendelését minden esetben írásban igazoljuk vissza.

5. Van-e minimális rendelési érték?
Optimális rendelési értéket határoztunk meg. Ennek értéke nettó 50.000 Ft. Ez alatt 5000 Ft-os kezelési költséget számolunk fel.

6. Kaphatok-e mintát a termékből?
Ahhoz, hogy ki tudja választani az Önnek megfelelő terméket, szüksége lehet termékmintára. A mintát kapcsolattartójától kell kérnie és futárszolgálatunkon keresztül kapja meg.

7. Mennyi ideig lehet nálam a minta?
A mintadarabokat legkésőbb 15 napon belül kérjük visszajuttatni. Ellenkező esetben kénytelenek vagyunk Önnek kiszámlázni.

8. A minta kiszállítási költsége kit terhel?
Kérésére az Ön által kiválasztott termékből motoros futárszolgálatunk igénybe vételével mintát biztosítunk.
Ennek költségéről munkatársunk tájékoztatja Önt.

9. Van-e lehetőség a termékek logozására?
A legtöbb termék valamilyen technológiával emblémázható
Bővebb információt az általunk alkalmazott eljárásokról itt talál. - GRAFIKAI ELŐKÉSZÍTÉS, TAMPONNYOMÁS, SZITANYOMÁS, TRANSZFERNYOMÁS, GÉPI HÍMZÉS, GRAVÍROZÁS - LÉZERGRAVÍROZÁS, DOMBORNYOMÁS, BÖGRE EMBLÉMÁZÁS, GYANTÁS MATRICA

10. Kapok-e segítséget az emblémázási mód kiválasztásában?
Munkatársaink készséggel segítenek Önnek a termékhez legjobban illő emblémázási eljárás kiválasztásában.

11. Van-e lehetőség az emblémázott termék előzetes megtekintésére?
Igen, amennyiben Ön kéri, úgy a sorozatgyártás megkezdése előtt egy emblémázott termékmintát juttatunk el Önhöz. A rendelt termék mennyiségétől, értékétől függően a mintakészítésnek lehetnek költségei. Amennyiben ezt az igényét előre jelzi, munkatársunk már az ajánlatkéréskor meg tudja adni az erre vonatkozó esetleges költségeket.

12. Hova fordulhatok a panaszommal?
Amennyiben az áru átvételekor vagy rendeltetésszerű használat során hibát észlel, kérem, forduljon kapcsolattartójához.
A hibás áruval együtt a vásárlás tényét igazoló számlát és szállítólevelet (illetve jegyzőkönyvet) is el kell juttatnia cégünkhöz.
Számlázással kapcsolatos reklamációjával forduljon pénzügyi osztályunkhoz a matrai.mariann@gift-house.hu címen vagy hívja kapcsolattartóját.

13. Milyen fizetési módok közül választhatok?
Megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhat:
- 100.000 Ft alatti rendelés esetén készpénz fizetés, előreutalás vagy postai utánvét
- 100.000 Ft feletti megrendelés esetén 8 napos átutalás

14. Kérhetek-e katalógust?
Igen. Katalógusigényét e-mailben küldheti el az matrai.mariann@gift-house.hu címre. A katalógusokat postai úton juttatjuk el Önhöz. Ehhez az alábbi adatokra van szükségünk:
Cégnév
Kapcsolattartó neve, telefonszáma, e-mail címe
Postacím irányítószámma
l

15. Minden terméket megtalálok-e a honlapon?
Honlapunkon a klasszikus katalógustermékeket találja meg, a Termékek/Egyedi termékek menüpont alatt pedig az általunk gyártott kreatív reklámajándék tárgyakból talál ízelítőt. Ha nem talál megfelelő terméket, hívjon minket vagy küldje el kérést
e-mailben az info@trendpromotion.hu címre.

16. Hogyan történik a megrendelt áru kiszállítása?
A termékek beérkezése, emblémázása után az áru átvétele történhet:
- vevői szállítás
- postai úton
- kiszállítással
Ha a vásárlás értéke meghaladja a nettó 200.000 Ft-ot, úgy az árut Budapest területén ingyenesen szállítjuk ki a megadott szállítási címre. Egyéb esetben 2500 Ft + áfa díj ellenében gondoskodunk az áru kiszállításáról. Vidékre történő szállítás esetén egyedi árajánlatot adunk.

17. Milyen szállítási határidővel kaphatom meg a kiválasztott terméket?
Katalógustermékek esetén a szállítást a megrendelés visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül vállaljuk.
Ha ajánlatot kér tőlünk, abban minden esetben feltüntetjük a termékre vonatkozó szállítási határidőt is.